16 Aralık 2010 Perşembe

kombo

 bazen feysbuk git-gellerinin kurbanı olurum ya da başka sosyal ağlarda(yesinler) da denk geldi bana gerçi.yazdığım şey gitmez ben de tekrar yazmak zorunda kalırım.hah.mesele tam burda başlıyor.aynı cümleyi tekrar yazamıyorum.karar değiştirip aynı şeyi farklı bi şekilde belirtiyorum.niye böyledir bu çözemedim.fena bi kararsızlık hissi..benim ertesi günkü  dersleri öğrenmek adına debelenişimde üst üste kurduğum cümleler şunlar oluyor mesela:


   -yarın neler var lan?                                                     
   -hangi dersler var yarın?(çok samimi olmadığını düşünüp lanı kaldrımış)
   -yarınki dersleri biliyo musun lan?(eeh sktiret koy "lan"ı gitsin denmiş tekrardan)
       
oysa ben sanıyorum ki son yazdığımız gidicek.yok öyle bişey.karşı taraf çoğu kez üç mesajı da almış oluyor netin gelmesiyle.sonuç : buram buram karaktersizlik kokan sorular serisi.


işte bugün bi darbe daha aldım inanır mısınız.kendimi daha da yalnız hissettiğim bişey oldu.emre üç cümle arka arkaya hiç birini değiştirmeden hem de,bana yazıp durdu gidip gelen internette.bakınız:

 
ayrı olan -de ye bile dokunmadan üstelik.sinir krizleri içerisinde ağlayarak çıktım feysbuktan.(evet emre bilerek çıktım bunu da itiraf ediyim burdan) hayat neden bazılarımıza böylesin? diye bi feveranla bitireyim o zaman.ya da durun..neyse.bitti.
                                                                                                           
                                                                                                   -kararsız boy-2010     

Hiç yorum yok: