11 Aralık 2010 Cumartesi

kafa bu

şimdi,bi başlangıç yazısı olarak,insan bazı bilgiler verir zaten karşı taraf da bunları bekler.şu nedenle kurulmuş bi blogdur ya da değildir.bu.kesin şeyler yani anladın?yok,öyle olmuycak bu yazı,hani baştan belirteyim de sonra şeyolmasın.fark ettiğimiz şeyler olur bazen bunu öyle herkes de algılayamaz,huzursuzluk hissederiz,hayatın bu saçma basitliği huzursuz eder,herkes mutludur bu akış içerisinde oysa.ama ortada kabullenilmiş bariz saçmalıklar mevcuttur.teletabileri izlerken bi zamanlar(evet ne var?)her şeyin haddinden fazla yolunda gitmesi beni ürkütürdü.ürkütmek de diil lan direk diken üstündeydim.herkes çocuk kafası şeklindeki güneşi gördükçe güler,bense soğuk terler dökerken "g-günneş..nasıl ya?..kafa.?"tarzı IQ seviyesi maksimum 2 haneli olan bi insanın sarfedeceği kelimeleri üst üste söylerdim kendime.işte bu kabullenilmemiş mutlulukların ilk farkındalığı oldu bende.evet örneğimizi de verdik.biraz tırt oldu ama olsun.ben biraz da bu saçma kabullenilmişlikleri aktarma ihtiyacı hissetmemle burdayım sanırım,çoğumuz gibi..zaten yazıcaz,çizicez bişeyler blogun zamanla nasıl bişey olduğu belirginleşir diye düşünüyorum.hem içeriği bunca güzel insanla doluyken gayet de nefis olur lan bence?

Hiç yorum yok: