1 Mart 2011 Salı

az buçuk bi yaratıcılık, bi komikli post yollama gücüm varsa bile facebookun şu tarz grupları yüzünden tamamen devredışı kaldı. gözlerimi kapatıyorum, italik yazıyla "ben gidene kal demem! giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir, MARCEL PROUST" "hayat sana limon verirse tuz ve tekila iste, NIETZSCHE" "dön! bileğimi kestim... KAFKA" gibi kolpa alıntılar windows 98 kayan yazı ekran koruyucusu gibi gözümün önünden geçiyor. uyuyamıyorum! ter içinde uyanıp şizofrenik şizofrenik sayıklamalar içinde kalıyorum.prt scr tuşu solup aşındı bildiğin, her gördüğüm kolpa alıntıyı hafif ruh hastasına bağlamış halde kopyalayıp buraya göndermek için arşivliyorum. bir seri katil nasıl doğar, çok iyi anlama eşiğine geldim a dostlar, sıyırıyorum muntazaman.

işte elime düşen son belgeler! paul auster'ın king olduğu tartışılmaz, yanılsamalar kitabıyla yormuş, new york üçlemesiyle de finish her! yapmıştır bünyemi. samimi hisler besliyorum kendisine. şüphesiz bundandır ki, şu "fw: fw: çok duygusall X(" şiiri ve alttaki şiir budur yhaaa yorumunu gördüğümden beri bi titreme aldı beni. neyse az çıkar dolanıp hava alır, bi sigara içip uyursam az biraz toparlarım heralde, şimdi yatim sabaha dinç kafayla sara krizi geçirmeye devam ederim.

Hiç yorum yok: